 Athlon 1GHz+ECS+pamięci DDR






 (0)












7361284
|  |
Sonda nr 4

Komentarze
Windows Meeeeeeeee - polak - 17-10-2001 13:21
Jedyny słuszny system operacyjny

Popieram - DREX - 17-10-2001 13:56
jest całkiem nie zły :) nie jak ta kicha WIN98 :(

win311 - Jacek - 17-10-2001 14:10
Od kiedy to Win 3.11 jest systemem operacyjnym ? I dlaczego brak BeOS'a, QNX ? I po co Windows XP ? (formalnie jeszcze go nie ma - jaka wiarygodność sondy ?). I co jeżeli ktoś (a jest takich osób większość) używa Windows do zabawy i Linux'a do pracy ? Według mnie jeszcze jedna z wielu źle pomyślanych sond.

aha - kat18 - 17-10-2001 14:12
Win2000 kroluje

WinNt - jacek - 17-10-2001 14:16
Brakuje też WinNT, Uniksa (te są w Polsce szeroko dostepne)...

WinXP - CTD - 17-10-2001 14:22
masz racje, WXP nie ma jeszcze oficjalnie, co nie przeszkadza mi go uzywac (pomijam kwestie piracvtwa, bo jak tylko starczy money to kupuje oryginal, warto )

WinNt i Beosa - frazir - 17-10-2001 14:52
Dodalem ..

moim zdaniem - Mac Giver - 17-10-2001 14:56
Używałem już kilku różnych systemów.I tu pozwole sobie wymienić Win 98,Win 98se,Win 2000 pro,Linux mandrake7.0,Linux mandrake8.0.I bardzo z tego całego zestawu podoba mi się linux w wersji mandrake8.0 ale jestem jeszcze na niego troche za cienki i go narazie skasowałem.A z pozostałych na uwagę zasługuje jeynie Win 2000pro ktrórego aktualnie używam i uważam że jest bardzo dobry ale do pracy,zaś do zabawy mam zainstalowany Win 98se .O Win XP się narazie nie wypowiadam bo jeszcze nie miałem okazji mu się dokładniej przyjrzeć i jedyne co mogę onim powiedzieć to że jest dobrze dopracowany graficznie.

ta .. - frazir - 17-10-2001 15:02
Od kiedy to Win 3.11 jest systemem operacyjnym ? Wedlug mnie byl to system operacyjny .. bo bez niego panie w kancelariach itd. ani rusz .. i tak go nazywaja - Systemem operacyjnym - .. i dlatego został uwzgledniony jako 'System Operacyjny' a nie 'Nakładką systemową' - Windows95/98 także można nazwać nakładkami badź co badź w nich jest dosik .. tak samo jak w Win3.11 .. ale sie rozmazyłem :)
I dlaczego brak BeOS'a, QNX ? Qnx'a nie ma bo frazir go nie zna :)
I po co Windows XP ? Biorac pod uwage jak wiele ludzi uzywa byloby grzechem go nie dac (oczywscie kazdy uzywa legalnych bet 30 dniowych)
. I co jeżeli ktoś (a jest takich osób większość) używa Windows do zabawy i Linux'a do pracy ? To jestes taki jak ja ... i musisz sie zdecydowac .. czy wolisz windowsa czy linuxa .. albo wogole nie glosowac
pozdrawiam

WinXP jest wporządku. - Slayer - 17-10-2001 15:08
Super szybki, nie zawiesza się i jest stabilny. Tylko cholera nie mogę zainstalować sterów do monitora...60Hz mi wypala oczy. No i stery do MX 400 robią kłopoty...nie ma OpenGL i Direct X....pomieszam i będzie dobrze...na razie eksperymentuję nad Build 2600 bez potrzeby aktywacjii.

Windows XP - Vegita'2001 - 17-10-2001 15:09
Jedyny słuszny system Microsoftu (no jeszcze Windows 2000) a reszta lamerskie systemy przeznaczone dla ludzi z podstawową wiedzą i podstawowymi wymaganiami wydawane poza Windows 95 i 98 tylko dla nabicia kabzy. 98 SE i Me to lamuchy do n-tej potęgi. I kto Wam wmówił, że XP jeszcze nie ma ???? Może pingwiny tak gadają ? Compaq i inni producenci od trzech tygodni sprzedają kompy z XP OEM - no chyba że tańszy system jest dla Was gorszy i nieistniejący :)

WIN XP - Spamer - 17-10-2001 15:14
XP jest zaiste zajebisty. Wykryl mi wszystko bezbolesnie, skonfigurowal grafike z wysoka czestotliwoscia odswiezania, jest nadzwyczaj stabilny, czytelny no i zgodny w dol. Szczerze polecam, choc potrzebny jest dosc duzy dysk - u mnie instalacja zajela 1,5 GB.

Do Slayer'a - Vegita'2001 - 17-10-2001 15:14
Jak zwykle i jak bez mała wszyscy zwalasz winę na Windę (w tym wypadku XP). Otóż Twój problem to efekt wspaniałej pracy fachowców nVIDII, którzy wraz z Detonatorami 3 spieprzyli sprawę i pa pa! Do uzyskania więcej niż 60Hz na kartolkach z nVIDIA'mi użyj nVRefresh Fix. Bo monitor wystarczy zainstalować standardowy np. 1024x768 75Hz.
Pozdrówka

hmmm - mayor - 17-10-2001 15:32
nie każdy może pozwolić sobie na WinXP czuy 2000 ze względu na konfigurację swojego PeCeta. Wtedy jest skazany na inne badziewie :)(milenium to najgorsze co może być) Win98se rulezzzz! Ps. jakie są minimalne wymagania pod XP?

stawian na nt - mcoy - 17-10-2001 15:49
Od kilku lat siedzę na systemach NT i jestem z nich bardzo zadowolony. przez 2 lata siedziałem na nt4 i prawdopodobnie przy nim bym pozostał, gdyby nie to że nie obsługuje USB. mój tablet takowego wymagał wiec przesiadłem się na W2k. prawde mówiąc jest to najlepszy z systemów na jakim do tej pory pracowałem. stabilny, szybki , nie sprawiał kłopotów. od kilku dni testuje Xp Full. Może się na niego przesiąde, kwestia czasu. a jeśli chodzi o systemy z pod znaku pingwina, to miałem z nimi swoją przygodę. niestety systemy mandrake 7.0 itp. sa jak dla mnie zbyt mało stabilne, co innego debian, czy slackware. niestety brak sterowników do mojego sprzętu. bardzo pozytywne wrażenie wywarł na mnie Beos. świetny system, aczkolwiek odezwały się problemy ze sterownikami. kończąc. jeśli system do pracy to tylko Nt, do 'zabawy' XP (o ile sprzęt pozwoli), natomiast wszelkiej maści systemy Unixowe doskonale nadają się do serwerów, dla mnie jako grafika, wciaż za mało softu, a czego by nie mówic, to Adobe dla mnie wyznacza standardy w tej dziedzinie.

XP - gruszka - 17-10-2001 16:38
System jest super jak bedzie oficjalna wersia PL to kupuje

a ja używam... - Skorpion78 - 17-10-2001 18:54
... w moim Palmie Windowsa CE i jest stabilny, nie ma BSOD ani coś w tym stylu. Windows CE rulezzzzzzzzzzzzzzzsz!!!!!!!!!!!!!!

Jestescie smieszni!!! - Codemaster - 17-10-2001 19:22
Ludzie przestancie nudzic ze XP jes taki zajeb...bo wcale nie jest i podniecacie sie byle z czego - nastepny badziew MS - Bledy i uchybien moge wymienic mnostwo - a najsmieszniejszy jest tryb emulacji hehe - poszperajcie sobie i zobaczcie na jakiej dziala zasadzie...wiec przestancie sie podniecac!! -aaaa i jeslu kochacie tak MS'a tu kupcie se juz NT4

Jakies pszegiecie a gdzie DOS :) - zembol - 17-10-2001 20:12
Panowie a gdzie 'niesmiertelny' dos. Ja odaje glos na DOS . W swoim 'laptopie' 486 25 Mhz nadal urzywam tego systemu. I jestem z nego bardzo zadowlolony stabilny szybki i bez wodotryskow :P a do moich zastosowan idealny ( programowanie sterownikow PLC ).

Sam jestes smieszny!!! - Lukasz - 17-10-2001 20:13
Codemaster a z jakiej racji ty mozesz mowic, ze WinXP to badziew? Skoro wielu ludziom chodzi o niebo lepiej niz inne systemy ( w tym mi ) to nie pieprz ze to badziew. Co do bledow to moze u ciebie sa, bo ja jakos uzywam go od 2 miecha i zadnych zwieszen ani BSOD, a przy moim grzebaniu w Windowsie to 98 wysypywala sie srednio co 2 tygodnie. Nie skomentuje kwestii EMULACJI bo narazie nie musialem z niej skorzystac, bo wszystko mi dziala perfekcyjnie. A skoro mozesz wymienic bledy, to je wymien, chetnie poslucham...

Win2000Professional - Morpheus - 17-10-2001 21:07
Najlepszy i najbardziej stabilny system operacyjny jaki napisała firma Microsoft. Cała reszta to dno z ich produkcji. A drugim królującym systemem na rynku jest Linux RedHat !!! To dwa najbardziej spasione systemy operacyjne.

sonda - robert - 17-10-2001 22:13
Milenium jest OK! ale po wgrywaniu samych nowych sterów od grafiki,muzyki,patch.Musiałem troche popracować ażeby nie widzieć niebieskiego ekranu.

Aż mnie palce świeżbią... - Vegita'2001 - 17-10-2001 23:16
Żeby mailnąć do Microsoftu, żeby na pudełkach z Windows XP napisali : NOT FOR DAMN FUCKING LAMERS! Puknijcie się w czoło miłośnicy Pingwinów, zwłaszcza Draculamki!!! I to mocno co by poskutkowało... Wszystko zwalić na Windy, najłatwiej - co jest całkiem zrozumiałe dla lamerów... Zresztą, oficjalnie nie istnieje a są i tacy cą już go szczerze nienawidzą... Szkoda mi takich ludzi...

a widzisz... - skorpion78 - 17-10-2001 23:56
... mowilem ci ze sie nieda przetłumaczyć :)))))

Win XP - Tygrysek_hh - 18-10-2001 3:37
Jest swietny mialem juz chyba wiekszosc morzliwych systemow i co zawsze bledy zawieszanie i niebieskie ekrany Najbardziej podobal mi sie Win 2000 Professional by Stabilny przynajmniej u mnie przez dluzszy czas (to znaczy gdzies z 4 miesiace)ale potem padl i zaczol sie zachowywac jak inne ale i tak pomimo wszystko jest u mnie na 2 miejscu zato win xp mam juz ponad 3 miechy i nic ani razu sie nie zawiesil bezproblemowa praca jestem wkoncu zadowolony z pracy Billa G ten system jest warty tych pieniedzy

Temat - Jacek - 18-10-2001 8:25
Mam wrażenie że poniektórzy zapomnieli że news który komentują dotyczył sondy a nie najlepszego systemu operacyjnego. No ale czego wymagać skoro nawet Frazir twierdzi że dla niego Win 3.11 to system operacyjny (!!!). Jak widać można robić niezły serwis i nie znać się na rzeczy...(tu ukłon w stronę współpracowników Frazira, którzy muszą odwalać kupę dobrej roboty). Poza tym zastanówmy się jaki jest cel tej sondy? Czyżby tylko w tym celu została zrobiona aby była ? Bo wiarygodność jest właściwie żadna. Sondy zazwyczaj służą do badania rynku/opinii... Uważam że takie postępowanie prowadzi w prostej linii do bagatelizowania i omijania sond w ogóle przez internautów. W ten oto sposób sami sobie niszczymy bardzo pożyteczne narzędzie. A jeżeli ktoś uważa że przynudzam, to zapytam : jakie są statystyki ilościowe osób biorących udział w sondach ? Tendencja wzrostowa czy wręcz przeciwnie ? A co do zawieszającego się linuksa : Linux jest systemem skalowalnym, można go tak skompilować że zapomniecie w ogóle co to znaczy 'pad systemu'. I jeszcze słówko do Win XP - macie betę, tak ? Poczekajcie na wersję komercyjną... Poza tym jak ktoś cały czas pisał patykiem to jasne że ołówek dla takiego to szczyt możliwości i ósmy cud świata...

:) - frazir - 18-10-2001 10:15
Panie jacku czytac cie nie uczyli ? Napisalem wyraznie ze jest to nakladka systemowa ... ale pracuje przy konfiguracjach sieci, instalowanie roznych programow. I naprawde ludzie mysla ze to jest system operacyjny a w szczegolnosci wersja dla workgroups, i aby sonda byla 'wiarygodna' jak ty tu wszystkich atakujesz zostalo ujete .. takze twoja wiarygodnosc sondy polegala by na to ze lista systemow musialaby byc ogromna .. przeceiz trzeba napisac wszytkie polaczenia windows95+linux, windows98+linux (liste 1000 kombinacji czllowiek by to wypelnial z godzine). Nie badamy opinii publicznej .. poprostu jest to rozrywka i jak komus sie to nie podoba tak bardzo to nie musi w niej brac udzialu. -------------------------------------------- Panie zembolu :) szczerze przepraszam ze moj blad .. ale dolaczenie teraz dosu nie mialoby wiekszego sensu ... poprostu wtedy kiedy to robilem to myslalem o systemach z ktorych osoba moze sie polaczyc ze frazir.wroc.pl :) ... i o dosie zapomnialem (wiem wiem sa tekstowe przegladarki).

dop. dla Jacka - szczęśliwy posiadacz "ołkówka" :>> - 18-10-2001 10:41
Bardzo spodobał mi się Twój tekst o linuksie, a w szczególnosci ' Linux jest systemem skalowalnym, można go tak skompilować że zapomniecie w ogóle co to znaczy 'pad systemu''. Powieszsze Mandrake'a 8.0 w miej niz 15 min, i Możesz sobie kompilowac najnowszego karnela, nowe X-sy, zassac nowe kde i co tylko jeszcze wymyślisz. Wiem zaraz usłysze , że jestem lamerem i sie nie znam, ale jak wtedy obronisz Swój 'skalowalny system', skoro wieszsza go lamer? Do zabawy się nie nadaje , a do pracy... jako serwer na głowe bije go FreeBSD (nawet Debian jest mniej bezpieczny), idealny jako środowisko programistyczne, ale ilu może byc programistów? Jeśli tak Tobie przeszkadza niestabiloeśc 'nie systemów' MS to kup oryginalną wersje box i zadzwoń do nich, jestem pewien że pomogą. Jak myślisz , dlaczego poważne firmy nie interesują się linuxem tylko 'dużymi' Unixami albo Ntkami? Ponieważ, gdy się coś sypnie( co się zawsze może stac - nawet w Unixe) to oczekują wsparcia, a gdy go nie otrzymają (w co wątpie) dyrektor wzywa adwokatów. W wypadku linuxa może w najlepszym wypadku miec pretensje do admina... Może to smutne, ale prawdziwe

Zgadzam sie z Vequita2001 - Przemol - 18-10-2001 12:34
kazdy narzeka na produkty MS, w 99 % wina ich niestabilnego dzialania lezy po stronie uzytkownika, uzywalem windowsa 98 z powodzeniem przez 2 lata, wiadomo ze wiecej niz 2 dni nie popracuje sie bez restartu, ale przecietny user wylacza zloma na noc, od sierpnia uzywam XP i naprawde jestem zadowolony, uptime przerywa mi tylko konieczny restart (insalacje jakiegos softu albo sprzetu) w tej chiwli mam uptime ponad 3 dni i system dziala idealie, wymaga tylko min 196 ramu do komfortowej pracy, ale przy obecnych cenach to zaden problem, czekalem zawsze na system taki jak XP, 2k do mnie nie przemawial (problemy z niektorymi grami) pod XP kazda gra dziala mi bezproblemowo, konfuguracja sieci jest banalna, oczywiscie wylaczylem wiekszosc wodotryskow. Imho ten system bardzo sie spodoba wiekszoscia osob ktorzy maja choc zielone pojecie o zlomach. Pozdrawiam

O co tu chodzi ? - Jacek - 18-10-2001 14:41
Bo już nie wiem. Dostało mi się za to że stwierdziłem (podobno słusznie poniekąd) że : 1) Win 3.11 to nie system operacyjny 2) Sonda jest niewiarygodna 3) Linux jest stabilny Gdzie powiedziałem nieprawdę ??? ad 1) A czy Pan Frazir instalował kiedyś dodatek sieciowy do Win 3.1 ? Jest to chyba najlepszy dowód na to że Win 3.11 to nie SO. Poza tym jak w linii poleceń Win 3.11 wpiszesz komendę 'ver' to co wyświetli ? _NAZWĘ_NADANĄ_PRZEZ_PRODUCENTA_ i tego sie trzymajmy OK ? Nie jest ważne czy to dos czy nie - ważne jest jaką nazwę ma ten dos, nieprawdaż ? Po prostu trzeba było napisać np.: 'DOS+Win3.xx' i po kłopocie, nie ? ad 2) Sam Pan, Panie Frazir, napisał że sonda ta służy do zabawy, więc znowu mam rację (uproszczając) a rozwiązanie ? - proste : pozycja oznaczona jako 'inne' - proste ? ad 3) No jak Linux nie jest stabilny to już nie wiem naprawdę co jest ? PS. Dlaczego posuwa się Pan do zniewag, Panie Frazir, brakuje argumentów ? A ja myslałem że to kulturalna dyskusja... PPS. Odpowiedź dla 'szczęśliwego posiadacza ołówka' : 1) ołówek był przenośnią 2) Ustawię takie zabezpieczenia że nic nie powiesisz, zapewniam Cię. 3) Czy ja gdzieś nazwałem WIndowsy 'nie systemami' ??? dyskutujcie, ale bez pomówień! 4) Gratuluję wiary (z doswiadczenia wiem że bardzo naiwnej) w pomoc techniczną MS. Ktoś już na grupach się kiedyś na ten temat wypowiadał że gdyby mógł zbierać tantiemy od każdego komunikatu w stylu 'skontaktuj się z administratorem systemu' to byłby milionerem - i to jest prawda niestety, sprawdziłem to i to bardzo dokładnie, zapewniam (było to przy okazji downgradu NT Servera BackOffice do SmallOffice). No i pytanie : Tobie nie przeszkadza niestabilnosć ? - Gratuluję tym bardziej - łatwej i nieodpowiedzielnej pracy.
Bez odbioru.

DO JACKA - Vegita'2001 - 18-10-2001 15:14
Hmmm... Kto me wersję BETA Windows XP ten ma, jednak mam od niecałego miesiąca już wersję finalną więc proszę, nie pisz że mam czekać na finalną, która już jest dostępna. P.S. Zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o sens tej sondy - pytanie jest zbyt ogólne i w sumie jest to tylko miejsce do obrzucania się błotem. Cóż, poprzedniej sondy (o procesorach) też nie popierałem aczkolwiek nikt mnie o zdanie nie pytał - napewno byłoby krytyczne (i jest nadal). Ale Frazir to Podczelno-Naczelny redaktor więc niech robi to, co uważa za stosowne - jego prawo.

win98 i XP - qolo - 18-10-2001 15:37
wina 98 i XP uzywam
win 98 jest zjeb***y a XP jest spoko tylko ze narazie nie ma drivsów do XP.
winda 98 jest beznadziejna wiesza sie itp.............
PS. NIWNAWIDZE WINME !!!!!!! w/g mniejest do kitu

:) - frazir - 18-10-2001 15:52
Jacek you win .. Dos/Win metamorfoza skonczona :)

Jak to jest ??? - Werniks - 18-10-2001 20:57
Czasami tak sobie bywa, że Ci którzy wypowiadają się o różnych systemach najgłośniej np.Linuksowcy o linuksie jaki on wspaniały,szybki ....itp. a na co dzień używają Win coś tam, coś tam. a z linuksem mają sporadyczny kontakt, ale co najważniejsze jest że jego kumpel ma i sobie zachwala to i on czyni podobnie pisząc niestworzone rzeczy czy to o linuksie czy windzie. Jeśli komuś winda lub pingwin nieodpowiada zapraszam do złamania monopolu i napisania coś nowego a zmiłą chęcią przetestuję i wtedy powiem takiemu gościowi co tym razem myślę o nim....

win2K - Guryu - 18-10-2001 22:12
no w naszej sieci jest paru speców i wszyscy bez wyjatkow uzywamy wondowsa2000

LOL - Vegita'2001 - 18-10-2001 22:39
Aż Ci piórka widać spod koszuli :/

wow... - Skorpion78 - 18-10-2001 23:34
... gorąco jak na lini 0700-XXX-XXX-XXX Sie mi podoba taka wolna amerykanka. Prawie jak w Afganistanie. Talib rulezzzzzzzzzzzzzzz

Wy pajace - Athlon - 19-10-2001 13:10
haha wasz kłopot polega na tym ze każdy zwas hwali innego windowsa lub nawet linuxa lub jakis jeszcze tam ...ja naprzykład chwale sobie windowsa 98SE a jeśli chodzi o Linuxa to sobie chwale Red hata 7.0 a windows 98 me jest do dupy zwalnia jak cholera a win 95,win311 do zabytek i radze wam zainstalować 98se niezwalnia jest ok.

XP wymagania - moreus - 19-10-2001 13:10
wiem że trzeba mieć około 200 ramu, ale jaki procek jest potrzebny żeby to jakoś przyzwoicie chodziło ?

Win2000Prof & Linuxs - Przemek - 19-10-2001 14:02
Win w2k godny następca nt z Linux -em najbardzej stabilne systemy.

:))) - frazir - 19-10-2001 16:29
Nastepna sonde uklada vegita :) a potem ty :) panie sauronie.

Hmmm.... - Vegita'2001 - 19-10-2001 18:47
Chyba nikt z piszących komentarze, zwłaszcza Ci obrzucający Windows XP błotem nie patrzą na aktualne wyniki sondy... Jak na system, którego oficjalna premiera dopiero się odbędzie i ruszy jego sprzedaż - wyniki są wręcz niesamowite :)

do tych Simierdzących bonczków - SS-man - 19-10-2001 20:00
Do wszystkich frajerów mówiący o kupowaniu orginalnego win XP! Z chu.. (JA) spadliście ? czy co?

:-)) - Marcin - 20-10-2001 4:12
Frazir pozdrowienka
Marcin

a lama jak to lama... - lama - 20-10-2001 23:36
uzywa 98SE i sobie chwali. ponad rok (czyli od czasu gdy dorwalem ow wspanialy system, a moze on dorwal mnie)nie musialem klasc systemu na nowo i wszystko smigalo bez zadnych problemow. znaczy sie problemy byly. za malo ramu za slaby procek malenkie dyski (1GB taka fajna miniaturka). ostatanio juz musialem ale tylko dlatego ze wymienilem kompa ,) zostaly mi tylko te malenkie dyski (cale dwa) a system jak nie stwarzal problemow tak nie stwarza. no ale lama nie pracuje tylko sie bawi wiec co moze wiedziec o problemach pozdrowionka dla wszelakich specjalistow od wszelakich systemow

systemy - matek - 21-10-2001 10:38
Dlaczego by nie kupić XP? Nie miałem z nim jeszcze kontaktu ,a jedynym moim legalnym systemem do tej pory był Linux:) ale jeżeli XP jest na prawdę tak z-bisty to dlaczego miał bym go nie kupić. Dotychczasowe prodykty MS nie były warte swojej ceny, a o Linuxie trudno mówić bo nic nie kosztuje, a nawiasem mówiąc to używałem każdego z tych systemów i (moim zdaniem) najlepszy jest w2k, bo nawet moi lamerscy koledzy potrafią na nim zrobić to, co robią na innych windach a ja mogę zrobić rzeczy bardziej zaawansowane i mieć stabilny system, natomiast w linuxie prawie nikt nie umie nawet zainstalować prostego programu. Nie mówcie ludziom op rozpakowywaniu rpm'ów, bo zrobią karpia i nic. Większość ludzi, z którymi miałem kontakt nie rozumie co to jest partycja i nie umie zainstalować windows, a co dopiero linuxa? Na koniec-linux jest dla mnie OK(w2k też), ale prostotą obsługi to winda go bije na głowę i długo tak jeszcze będzie zwłaszca jeżeli prawdą jest prostota obsługi XP

Win'2000 - Kościan - 22-10-2001 11:09
Win'2000 jest naprawdę stabilny, zabijanie zadań przebiega bez żadnego problemu.

:-((((((((((((((((((((((( - vasart - 22-10-2001 13:31
Dzieci się dorwały do wyrażania opinii. windoza rulez - bardzo orginalne. Spróbujcie tak popracować na DOWOLNYM windowsie przez kilkadziesiąt godzin. Ile będzie padów 50, 100???? No i pomoc techniczna hmm... A CIO TO JEŚT?????? Jasne że linux ma dużo wad ale są poprawiane a nie jak w tych tzw. komrecyjnych ze wsparciem technicznym UNIXach. No i wspaniałe ME czy komuś się udało urochomić program DOSowy??? Bo mnie nie (brak możliwości konfiguracji środowiska dosowego w przypadku stosowania NAKŁADKI na DOS absurd! a najstabilniejszym Winem było NT 3.51 i ani jeden inny! (tego nigdy nie powiesiłem) a NT4 czy 2k to po 5 minutach, hehe, smutne. ale najlepszym sytemem pozostaje DOS (dowolny bo można by się kłócić MS, DR, Nowel, Open i wiele innych, swoją drogą może i z winem nie byłoby tylu kłopoów gdyby RÓŻNE firmy produkowały ten system)

CZYTAC TO - Anty TP(SA)-sy - 09-12-2001 2:26
Uwazacie wszyscy (a przynajmniej wiekszosc) ze winXP jest najlepszym systemem jaki wyszedl. Mi sie tak cale nie zdaje, pracowalem juz na wszystkich windach jakie sie ukazaly i jak dotad (mam kompa od 5lat) pracuje na win98. To moim zdaniem jest najlepszy system, szybko sie uruchamia, nie ma problemow z wypalaniem czy uruchomieniem crack-a do autoCADA czy innych progzow. Poprosu bez DOS-a nie da sie nic zrobic. A co do winME uwazam ze to najwieksza kaszna, nie bylo gorszego systemu od niego, co sekunda sie wiesza, jakies bledy robi, i polowa gier starszych nie dziala (i znow problem z DOS-em). Win95 to jest staruszek dlatego nie polecam go nikomu i sam juz z niego nie skorzystam bo polowy urzadzen mi nie obsluguje :) Podsumowujac to wszystko uwazam ze jedynym dobrum rozwiazaniem jest Windows 98 (tylko nie SE:))

Windows 98 SE - White Knight - 24-12-2001 22:31
Szczerze powiedziawszy to aż 98 okien i to w wersji SE wystarczy abynapsuć mi narwów na cały miesiąc do przodu ale jak czasem to dobrze działa.
Napisz Komentarz |
|