Wybierz styl

Athlon 1GHz+ECS+pamięci DDR

 Menu

  News

  Sterowniki

  Artykuły

  Fun - Humor

  Board

  Gielda

  Linki

  Chat (0)

  Archiwum

  Ankieta

  Komentarze

  Sondy

  Pliki

  Wyszukiwarki

  RejestratorWWW

  ZaDarmo

  Redakcja

  Reklama

41 - Aktywnych uzytkowników
z których 1 jest w tym dziale
6 - Ściąga pliki zobacz co

 Szukaj we Frazirze





7361274


Sonda nr 6

Jak oceniasz usługi internetowe TPSA ?
Rewelacja (31)
Dobre i tanie (8)
Mogą być (52)
Kiepskie ale tanie (10)
Kiepskie i drogie (337)
Dajcie mi granat! (754)





Komentarze



Heh :) - Vegita'2001 - 30-10-2001 1:21

Byłem pierwszy :) Frazir, ty rzuć w dział księgowości :)


:) - frazir - 30-10-2001 1:27

Nic dziwnego ze byłeś pierwszy bo ty dales sonde :)

Ot co :) cytat hr dracula :)



o co wy pytacie? - skorpion78 - 30-10-2001 1:27

Zapewne prezes TPSA powiedziałby wam : "macie numer dostępowy 0202122 to powinniście sie cieszyc że wogule jest!!!"


4 - DrY - 30-10-2001 1:37

BYLEM CZWARTY


Te psa(y) - Pieluch - 30-10-2001 2:11

A ja wogole nie wiem, co tu robie o tej porze. Wzialem z kumplem SDI na spolke i jakos idzie(kasa do te psy).


TPSA - a co to takiego? - Hr. Dracula - 30-10-2001 6:14

Od pożaru, ognia i TPSA
zachowaj nas Panie
Amen



Telekompromitacja Polska S.A. - Jarek B. - 30-10-2001 7:38

Mój żółw szybciej chodzi niż miernota z Telekompromitacji !!! Ale cóż poczekamy jeszcze ze dwa lata zanim inni operatorzy (zachodni) będą mogli wejść na nasz rynek telekomunikacyjny. Jest jeszcze nadzieja , że Frace Telekom zainwestuje większe pieniądze w sieć oraz zmniejszy obciązenia finansowe ( oby !!!!)



Hyhy :)))) - Lisek - 30-10-2001 8:19

Pytacie się o oczywistą sprawę :P


heheh - Karnos - 30-10-2001 8:38

Jak mozemy sie pytac o oczywista sprawe jak jeden sie wylamal (a pewnie bedzie ich wiecej...) TPSA pewnie wynajmie ludzi aby tu wchodzili i glosowali pozytywnie na nia...


ostatni Mohikanin - darbakan - 30-10-2001 8:42



Przeczytajcie więcej o - słusznej lub nie - sprawie:

http://pakt.wprost.pl

"Ostatni będą pierwszymi"




Granat - _nicram_ - 30-10-2001 9:55

Hmmm, czytam sonde, i widze ze czegos mi tu brakuje...
Gdzie jest bomba atomowa ?
Mogliscie chociaz neutronowke wrzucic.
Swoja droga, niedlugo bede mial mozliwosc zrezygnowania z uslug TTttttT. Nawet tego slowa nie moge wymowic...
Wiec uciekam od nich. Bede mial taniej, lepiej, szybciej, lepiej, taniej, lepiej, lepiej...
Swoja droga, zycze tepsie duzo bialego proszku, i samolotow.
papa



:) - VATo - 30-10-2001 10:00

Bylem 69 :)))



nie dajcie się złodziejowi - kleks - 30-10-2001 10:08

Używam TPSA tylko do rozmów lokalnych - ujdzie. Modemu nie mam i nigdy nie miałem, nie dam zarobić złodziejowi, na pohybel z nim...


0202122 za darmo - Gregorius - 30-10-2001 10:52

Cześć. Przejdzcie się po waszych miastach. Wszędzie wystaja z murów jakieś takie dziwne kabelki - czerwony i zielony. sprawdzamy czy jest w nich napięcie. Często jest. Podpinamy igły i notebooka i jazda- sieć za darmo a ile radochy.


Sami sobie zróbcie... - Maniuś - 30-10-2001 12:18

Myslicie że TPSA to fima charytatywna i ma wam wszystko dac za darmo.
Jak tacy jesteście mądrzy to sobie sami zróbcie dostęp do sieci,
zakupcie sprzet, płaćcie "to dobpiero jest monopolista - "zakładowi energetycznemu" za prąd (jak ktoś mi tu pokaże dobrą i tanią alternatywę stawiam "pół hektolitra" itd.. jesteście jeszcze
co niektórzy [Ciach] i nie znacie życia i ekonomii,
a w alternatywach połączeń telefonicznych macie wybór
(komórki, inni operatorzy) a jeśli nie są na waszym terenie to znaczy
że im się tam nie opłaca.A może ich poproście żeby udostępnili wam
połączenia za darmo ??



Sami sobie zróbcie... - Maniuś - 30-10-2001 12:18

Myslicie że TPSA to fima charytatywna i ma wam wszystko dac za darmo.
Jak tacy jesteście mądrzy to sobie sami zróbcie dostęp do sieci,
zakupcie sprzet, płaćcie "to dobpiero jest monopolista - "zakładowi energetycznemu" za prąd (jak ktoś mi tu pokaże dobrą i tanią alternatywę stawiam "pół hektolitra" itd.. jesteście jeszcze
co niektórzy [Ciach] i nie znacie życia i ekonomii,
a w alternatywach połączeń telefonicznych macie wybór
(komórki, inni operatorzy) a jeśli nie są na waszym terenie to znaczy
że im się tam nie opłaca.A może ich poproście żeby udostępnili wam
połączenia za darmo ??



REKLAMA! - user - 30-10-2001 13:01

---
To ludzka rzecz... okradac...

Laczy nas za coraz wiecej.

TP SA
---



Kradną???? - Tonio - 30-10-2001 13:08

W zamieszchłych czasach gdy korzystałem z modemu było tak:
po zainstalowaniu licznika impulsów skonfigurowaniu(stoper w ręce)
+10s na wszelki wypadek na pomyłki
WYNIKI :(cytuję z wydruków)
mój billing TEPSA billing
11.50 12.05
23.52 24.07
11.55 11.59
29.50 30.02
cztery przykłady TRZY skradzione impulsy!!!!
rachunki-50-80zł/mieś
nic dodać nic ująć
teraz płacę za stały dość szybki dostęp-35zł/mieś
na pohybel złodziejom!!!!!!!!!!!



A Ja mam program Rp Modem - Maniuś - 30-10-2001 13:47

I z bilingiem TPSA idzie w 100% zgodności na Zwykłym modemie,
a w twoim przypadku , to specjanie wybrali twój nr,
i operator siedział i dokręcał korbką twój licznik.
A czas się liczy od momentu uzykania połączenia a nie od końca
negocjacji czasami źle skonfigurowanych połączeń modemowych od których to czas liczą sobie niektóre liczniki (nie twierdzę ze
sa to złe programy) ale trzeba tteż je odpowiedni skonfigurować.
Polecam RP Modem do tego.
:)
Ps. Jeszcze się trochę z wami podroczę :) hehehe



Ble Ble :-) - ArturNOW - 30-10-2001 16:37

Ja na szczescie nie uzywam Telekomuny do laczenia sie z netem , ani dziadowego SDI, kto tam pisze ze powinnismy sie cieszyc sie z darmowego numeru, to nie komuna gdzie powinnismy sie czieszys z byle [Ciach] ktore daje monopolista:-)


telekompromitacja - Mechanical Android Yearning for Observation and Re - 30-10-2001 17:38

miejmy nadzieje że ten monopol (z czym to się może kojarzyć ? :) kiedyś się skończy.
pozdrófka dla wszystkich co "lubią" telekompromitacje!!!



Bylem 666 - Rashiell - 30-10-2001 20:51

to wiec ...heheh...bylem 666.... a tak powaznie to jak USA skonczy naloty na Afganistan to niech nad Polska przeleci i zrzuci cos na TElEKOMUNE!
I to wszystko co mam do powiedzenia na ten temat!



Granatem ich - marco - 30-10-2001 21:53

Granaty wrzucajcie prosze do matolow z CST Polpak. Ostatnio odpier*** poprostu cudowne numery. Ot np pakiety ze szczecina wedrujace do wroclawia np via teleglobe NY czy tez latajace w kolko na trasie szczecin-poznan-szczecin.


bylem ostani ale zato poscilem bonta - gargamel - 30-10-2001 22:51

no smierdzi..tpsa jest wspaniala!!!!1


komentarz - Ja - 31-10-2001 20:03

Bez komentarza...


do Maniusia - xil - 31-10-2001 20:07

ej czlowieku co ty wogle piszesz !? zastanow sie nad tym co mowisz o tej poje...nej firmie jaka jest [Ciach] !!! mowisz ze sa uczicwi itp. a kto w reklamie chwali sie ze obnizyl koszt rozmow miedzy miastowych o 8% a po cichu podniosl abonament o 40% ??? glupi jestes i tyle !! a co do internetu to : modem-tragedia , SDI- troche tansza(jak ktos duzo korzysta) tragedia , neostrada-hehe a tu wogole zrobili se z ludzi jaja mial byc nieograniczony dostep a wprowadzili liczniki MEGABAJTOW !! hehe za kazdy mb ponad norme sie placi ! I CO TY NA TO MANIUŚ ?????????? czekam na odpowiedz :)) nara


maniuś - Tonio - 31-10-2001 20:31

Wiesz co to znaczy stoper w ręce???
zawsze dodajesz na negocjacje 30s-u mnie było ZAWSZE max 25s
wię już masz 5s extra do tego 10s na błędy w pomiarze czasu to razem 15s-i stoper zawsze dokładnie tak pokazywał!!!!
TO CO -licznik i stoper się mylą ??????
Czy ktoś perfidnie dopisuje impulsy???
Nie jestem amatorem i wiem jak skonfigurować program!!
aha -"rozłącz 10s przed zakończeniem impulsu" też włączone
wiem też co to jest błąd pomiaru bo się tego uczyłem
i uważam że 15s naddatku to już za dużo
to pytam jeszcze raz skąd te różnice????
jak ktoś napisał TO LUDZKA RZECZ OKRADAĆ!!!!



Maniuś ma rację!!! - LEGO - 01-11-2001 1:38

Panowie ,tak psioczycie a jednak korzystacie.Maniuś masz całkowitą rację,nie przejmuj się niedouczonymi dzieciakami.


Do LEGO...... - Vegita'2001 - 01-11-2001 9:00

Uważaj na hormony bo za bardzo się tym podniecasz :))) LEGO, ludzie psioczą a korzystają bo nie każdy ma wybór. Tak dbasz o mówienie prawdy itp. a sam pewnie mieszkasz w mieście, w którym masz wybór : TePSY lub prywatny. Nie każdy ma wybór, ludzie psioczą z tego co używają (TePSY) bo wielu nie ma wyjścia - musi korzystać z ich usług...

Pozdrówka.



do lego - xil - 01-11-2001 16:15

hehe :)) lego wszyscy gadaja ze powiesze jest zanieczyszczone a jednak oddychaja :P kapujesz?



tpsa sux - cobrizo - 01-11-2001 16:23

nic dodac nic ujac. a podobno miejscem zlodziei jest wiezienie :>


tpsa - Szyba - 01-11-2001 18:52

Wybor jest oczywisty : granat !


7 Krasnoludków - Królewna Śnieżka - 01-11-2001 19:22

[Ciach] z TPSA :-)))


do Vegita`2001 - LEGO - 01-11-2001 23:06

Brachu,mieszkam w strasznej dziurze i nie rozumiem co to znaczy
"nie mają wyboru".Większość z nas korzysta z sieci jedynie dla rozrywki więc posiadanie do niej dostępu nie jest sprawą życia i śmierci (XIL).Warunki są jasne-modem kosztuje tyle,SDI-tyle a jak nie pasuje komuś ten układ lub cena, nie musi korzystać.Niech idzie do biblioteki i poczyta jakiegoś pasjonującego romansa.



ooo cóż to za nowa teoryja :) - Vegita'2001 - 02-11-2001 0:16

Jak temacie :)


w TPSA - Nazar - 02-11-2001 13:34

Dajcie mi bombę :)


Kupcie sobie TAM TAMY - też alternatywa.. - Maniuś - 02-11-2001 14:49

Dzieki "LEGO" . Ja się nie przejmuję bo wiem ze te
"zielone ludziki z myszkami w jednej ręce i butlą kaszki
w drugiej" zawsze klepią to samo już od dawna.
Myślałem że napiszą coś "mądrego" wreszcie a oni wkoło Macieju to samo.
Do Nauki Nieuki !!! Potem zatrudnicie się w TPSA ,
Pierdolniecie Bombą , potem wszystko postawicie na nowo,
By dzialało jak nalezy, i żeby nie kradło impulsów itd, itp,
itd, itp, itd i TPSA To jest Firma HAHAHAHA.




O TAM TAMACH - CoBrA - 02-11-2001 21:21

Do LEGO i Maniuśa. Ja też mieszkam w strasznej dziurze lecz nie korzystam z netu dla zabawy!!! Myślisz, że to jest zabawka do zabijania czasu czy co? Ja dostępu do sieci potrzebuję z powodu studiów. Nie każdy mieszka na stancji lub akademiku (nie każdego stać!) i bardzo wielu wciąż dojeżdża z tzw. "dziur". Ja nie mam u siebie wyboru: muszę kożystać z tePsy. Myślisz, że w necie się tylko gra? Sieć służy głównie po to aby mieć dostęp do informacji, a w "dziurach" takiego dostępu nie ma. Mówisz o bibliotekach... A szukałeś tam jakichś książek poza romansidłami? Np. technicznych? Widziałeś ile ich jest? Spojrzałeś na datę wydania? Jeśli nie wiesz to ci powię, że technologia informatyczna ciągle się rozwija. Mówisz do nauki... a z czego? Jeśli jesteś taki mądry to pódź se do księgarni i zobacz ile kosztują książki do informatyki... Co jedna powyżej 70zł? Tak. A teraz pomyśl, że na semestr potrzeba takich 9 czy 10. I jak ile wychodzi? Teraz zauważ, że nie wszystko jest potrzebne... tylko jakieś 2-4% danych z książki I co? Mam pisać dalej czy dodałeś dwa do dwóch? Teraz popatrz na ceny połączeń w telePsach. I co? A teraz pomyśl (co ja od ciebie wymagam... czytaj) jak ostatnio spada jakość połączeń. Jeśli pójdzie tak dalej to internet będzie kosztował majątek. A jeszcze trochę i można zapomnieć o poczcie elektronicznej, bo sprawdzenie poczty będzie kosztowało parę złotych... Oczywiście zależnie od ilości listów. Teraz nawet przy odbieraniu kilku listów z załącznikami może trwać kilkanaście minut z powodu ciągłych przerw na zatłoczonych łączach. Pomyśl na drugi raz co piszesz, bo to, że tepsa jest monopolistą i to, że znacznie zawyża ceny to jest fakt niezaprzeczalny. Ps. Pisałeś, czy nie wiemy ile kosztuje ich infrastruktura: wyobraź sobie, że wiem to bardzo dobrze i wiem, że te ceny nie są wymuszone ich kosztami...


to ja chce powiedzieć tak... - skorpion78 - 03-11-2001 0:10

... France Telekom współudziałowiec TPsa ma wraz z nią jeszcze przez około dwa lata monopol zapewniony. Więc w związku z tym zastanówcie się czy panowie z TPsa i France Telekom będą przez te dwa lata inwestować w łącza Internetowe i telefoniczne, czy też będą sprzedawać jak najwięcej żeby zedrzeć jak najwięcej kasy w ciągu tych dwóch lat?

I jak to zabrzmi:"daliśmy się wykopać znowu po dupie zagranicznemu inwestorowi"



to ja chce powiedzieć tak .... - Jarek B. - 03-11-2001 9:58

Chłopaki z France Telecom i TP SA spieszą się z rozbudową infrastruktóry przed wejściem innych firm zachodnich m.in. po to by dalej przez kilka lat być operatorem wiodącym (jak siebie ładnie nazywają - my mówimy o monopolu). Dlatego są tak wygórowane abonamenty i koszty rozmów. Z czegoś muszą tworzyć nową sieć szkieletową w Polsce. Najłatwiej więc i najwygodniej przerzucic koszty inwestycji na abonentów.
Nie łudźmy się , że po 2 latach , gdy wejdą firmy zachodnie od razu będzie lepiej . Budowanie infrastruktury telekomunikacyjnej bedzie trwalo nastepne kilka lat. To jeszcze będzie zależało jaka kasa będzie zainwestowana.
Być może ktoś znowu wykupi TP SA? Dobrym rozwiązaniem byłoby wykupienie części akcji Netii, NOM-u, przez potężnych inwestorów zagranicznych, który dokapitalizują aktywa tych spółek i wyłoży więcej kasy w rozbudowę (np. AT&T, DT, AOL, itp.). Wtedy będziemy mogli mówić jak jakiejś konkurencji i to tej najważniejszej - cenowej i jakościowej.
Pozdrawiam wszystkich dyskutantów bez wzgędu na merytorycznośc wypowiedzi.



nie rozśmieszaj mnie... - skorpion78 - 03-11-2001 14:12

...w moim małym mieście telekomunikacja ma wyjście 4x2MB i o rozbudowie trąbią od kilku lat ale jakoś tej rozbudowy nie widać, a urzytkowników przybywa. Nawet Energetyka dała swoje słupy do pociągnięcia kabli ale TPsa stoi oporem. A z tego co się dowiedziałem wszystkie inwestycje zostały wstrzymane.


jest ok - aGent - 04-11-2001 15:09

Jestem graczem quake2 i nie narzekam na tepse.Na moim Sdi (tylko dla mnie)w polsce mam sredni ping 50,a od niedawna na niektorych zagranicznych serwerach (glownie niemieckich) mam ping 70-90 i pl 10% a czasem wcale. Jak dla mnie jest ok.


Alternatywa? - eater - 04-11-2001 16:45

Znalazłem alternatywę narazie tylko dla Warszawy ale firma o adresie www.coolnet.pl planuje udostępnić swoje usługi dla całej Polski. Kosztuje tyle co tpsa ale jest o niebo szybsza i nie trzeba zmieniać operatora!


kupa - ziomal - 05-11-2001 16:14

Jak na to patrze, to mi sie chce kupę...
Ścieme walicie...
KUPA!



tepsa - Rudolph - 05-11-2001 17:30

ludzie kto w ogole wypalil z takim pomyslem ??? przeciez nie ma o co pytac. jest jak jest i nie sadze zeby co kolwiek sie moglo zmienic.


daejci mi sete a nie granat !!!!!!!!!!!!!!!!!! - qBaS - 05-11-2001 19:03

yyy szkoda zdzierac palce na klawie na tych ... no kazdy wie :))


Loego - HiPiS - 06-11-2001 10:11

huh :) , Lego - jesteś prezesem TEPSY czy co ? :))))))
A to że sieć służy ci tylko do rozrywki , to widać odrazu :))))



stado krów pędzi znów - wojtek - 07-11-2001 11:27

o co tu chodzi?!



stale - madboy - 07-11-2001 14:59

coz stale lacze to podstawa..
jesli duzo siedzisz na necie
to tpsa bedzie dla ciebie totalna porazka....



Rozmowa z panią z TPSA, BOK Kraków - mads - 07-11-2001 19:22

[ciach]
- Więc mówi pani że nie da się nic zrobić w sprawie poprawy jakości naszego łącza dzierżawionego ?
- Nie, nie ma takiej możliwości.
- Przecież gwarantują Państwo prędkość łącza 9600 bps (żałosne, nie ? - przyp. mój) ?
- Gwarantujemy.
- Nasze łącze w ogóle nie działa, więc nie mamy nawet 1 bps. Prosimy o interwencję.
- Nie da się.
- Dobrze, dziękuję... Mogę wiedzieć z kim rozmawiałem ?
Chwila ciszy...
- .......... z pracownicą działu obsługi klienta.
- Pytałem o nazwisko.
Znów chwila ciszy i głośnym tonem :
- ........... TO I TAK NIC PANU NIE DA BO TYLKO JA TUTAJ PRACUJĘ.
I rzuciła słuchawką. Naprawdę rzuciła.

Bez komentarza.

mads



Darowanemu koniowi - Jacek - 08-11-2001 12:13

Podobno przysłowia są madrością narodów, ale ... faktem jest że usługi TP SA są drogie. To fakt stwierdzony i nie tu co deliberować. Taką samą prawdą jest że są niezłe (dobre?). Tak jest! Nejeden z narzekających tutaj zmieniłby zdanie gdyby swoje usługi TP SA wyceniła co najmniej o połowę (3/4?) taniej więc chyba są niezłe. Owszem, mogłyby być lepsze (większy transfer, itp.) ale właściwie zawsze bedzie można powiedzieć że mogły być być lepsze, tak więc chyba nie ma się o co kłócić. Moja ocena : niezłe ale drogie (np. SDI). Jak zwykle zabrakło w sondzie takiej oceny.


tpsa - marcin - 08-11-2001 12:30

Na to wszystko, co tu mowicie, jest jedna rada. Juz starozytni wiedzieli, ze jesli nie mozesz pokonac wroga, to przylacz sie do niego. Wiara!
Wszyscy szukajmy pracy w TePSie!!! A swoja droga, choc lacza nigdy nie byly dobre, ostatnio jakby sie pogorszyly... Ktos wie, czemu?



do Jacka - xil - 08-11-2001 21:03

co do SDI niezle ale drogie
hmm jezeli mozna powiedziec ze sdi jest niezle to mozna tez powiedziec ze ... trabant to szybki samochod :)) sdi jest drogie i strasznie kiepskie , taki szybszy modem :( niestety sam mam sdi ... gdyby u mnie byla kablowka ...



Równi i równiejsi czyli portale.pl i WP.pl - .::dZiArA::. - 09-11-2001 23:48

Jestem dial-up-owcem :(( siedzac pewnego dnia na net-cie zauwazylem (pewnie sie (nie)myle) ale jakos plynnie ladowala sie tylko strona portalu Wirtualnej Polski O-net wcale a Interia kisla (nastepnego dnia to samo i nastepnego), zastanawialem sie dlaczego i nagle !!tada!! tP sA kupila WP.pl, a wiec modemowcy i his-owcy chyba juz 'wybrali'(sic) swojego operatora i przy okazji portal z ktorego maja kozystac, TP S hit A. RULEZ (zamiescilem to na boardzie a tu patrze Sonda akurat cos z tym tematem zwiazana) ...



TP SA - MCR - 10-11-2001 13:56

Bin-Laden powinien spuscic samoloty na bydynek TP SA !!!



TP - eater - 10-11-2001 18:42

Gdyby TP wprowadziła licznik pobranych mb zamiast impulsów szybko by poprawiła łącza!


tpsa - incorrect - 11-11-2001 16:10

Zastanawia mnie tylko jedno : KTO sponsoruje granaty ? :D


Redakcja Frazira sprzedaje ... - Vegeta'2001 - 11-11-2001 16:28

po $4000 za sztukę :)))


tepsa - dresden - 12-11-2001 7:42

Drogo i kiepsko, ale, niestety najlepiej ze wszystkich dostępnych.
Inne sensowne oferty istnieją tylko na papierze. Mieszkam w centrum Warszawy, mam HIS (tzw SDI), czyli właśnie drogo i raczej kiepsko.
Kablówka od 2 (słownie dwóch) lat mówi, że w przyszłym kwartale.



Śmierć złodzieją !!! - Senior - 17-11-2001 11:40

Na pochybel, gore, kiedy słysze [CENZURA] o Telekomunie Polskiej SA


moim zdaniem... - aleshua - 08-12-2001 15:12

hmm jak by tak popatrzec to TPSA nie swiadczy wcale az tak zlych i drogich uslug. jednak patrzac na jakosc i cene sa one troszke za drogie. zreszta wszystkie a przynajmniej wieksza czesc firm oferujacych stale lacza zaopatruje sie w nie w TPSA wiec jesli sie chwali inna firme to sie chwali TPSA nie wiedzac o tym :)) ni wiec po krotce uwazam ze uslugi swiadczone przez TPSA sa dobre i nie sa az tak drogie jednak ich cena moglaby troszeczke spasc :))


hmmm - porter - 08-12-2001 20:02

jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :)))


CZYTAJ TO - Anty TP(SA)-sy - 09-12-2001 1:45

LUDZIE PRZECZYTAJCIE TO!!! Nie,nie i jeszcze raz nie. Teraz te swinskie ryje to juz przegiely. Sciagam sobie legal z Twojej stronki sterownik(6MB) a tu prz 91% zrywa mi polaczenie, wiec wchodze jeszcze raz i znowu juz przy 47%!!! Jesli tak dalej beda postepowac to ja im wszystkie walone telefony na karty i zetony porozpier....niczm :) Mam nadzieje ze inni mnie popieraja, pRZECZ Z TPSĄ!!! Nie nawidze was, tak jak wy Nas!!!!


nowy numer - Anty TP(SA)-sy - 09-12-2001 2:18

Jesli chcecie miec w tepsie polaczenie wieksze niz 48kb to polaczcie sie z nowym numerem tpsa a mianowicie 0209290, haso ppp uz ppp:) na poczatku dlugo sie lonczy ale szybciej chodzi

Napisz Komentarz



Kto
E-mail
Temat

 Tresc :




Redakcja serwisu Frazir.Wroc.pl nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku użytkowania materiałów
w postaci wszelkich binarnych plików, artykułów, reklam oraz innych treści ukazujących się na łamach Frazir.Wroc.pl
| Strona wygenerowana w 0.01 s | Strona zoptymalizowana pod IE,NN i Opera |
| Copyright © frazir 1997-2001 | Strona korzysta z łącz firmy livenet |