Wybierz styl

Pojedynek P4X266,SiS645,i845,i850

 Menu

  News

  Sterowniki

  Artykuły

  Fun - Humor

  Board

  Gielda

  Linki

  Chat (0)

  Archiwum

  Ankieta

  Komentarze

  Sondy

  Pliki

  Wyszukiwarki

  RejestratorWWW

  ZaDarmo

  Redakcja

  Reklama

42 - Aktywnych uzytkowników
z których 1 jest w tym dziale
7 - Ściąga pliki zobacz co

 Szukaj we Frazirze





7361273


Sonda nr 7

"Czy jesteś zadowolony(a) z wydajności swojego komputera?
Oczywiście (116)
Wystarcza (216)
Tak sobie (102)
Raczej nie (56)
Za okno z nim! (43)





Komentarze



mój to wielkie G**** - mayor - 02-12-2001 12:40

ta sonda może być ciekawa przypomina to zbieranie informacji o sprzęcie może wy dla Intela albo M$ pracujecie? :)))
no nic ale się pochwale moim configiem: celek 300@450 (w miare stabilny :)), 128ram, riva 128zx, seagate 30Gb, płyta Soyo SY-6BA+ i jedyne z czego jestem zadowolony czyli mój SB AWE 64 Value.

ten config to bym najchętniej za okno wywalił

pozdrufka dla wszystkich z podobnym problemem :)



pewnie że jestem... - skorpion78 - 02-12-2001 12:43

...zadowolony z wydajności bo sam se kompa składałem i co około trzy do czterech tygodni coś w niem zmieniam :)))))


Zadowolony???/ - emil - 02-12-2001 12:52

Hmmm A przestali wymyślać coś nowego?Bo jesli nie to zawsze jest coś co nam się marzy.Czyli jeśli sie nie ma tego co się pragnie to się człowiek cieszy z tego co ma hehehehe inaczej Palnijmy se w Łeb!!


:-) - ArturNOw - 02-12-2001 12:54

Jak ktos uzywa przede wszystkim kompa do gier do nie dziwie sie mu ,ze nie jest z niego zadowolony.Lepiej niech se konsolke buy'nie:-)Ja mam durona 800 z 256 ram i nie mam zamiaru nic wymieniac ,ani go podkrecac ,bo mi spoko to wszystkiego wystarczy.


a ja... - Dyzio - 02-12-2001 13:26

a ja mam PII-233@291 na ATC6130 - do Lotus Notes i MS Office styknie.


Temat? Jaki Temat! - Kto? JA! - 02-12-2001 13:44

O to tu mozna cos wpisac?! No wiec chcialbym pozdrowic, babcie, mame, dziadka..


Emulatory - Piotr - 02-12-2001 13:52

Od czasu jak przestałem uzywać emulatorów procesorów (np.AMD) oraz emulatorów chipsetów płyt głównych (no.SIS,VIA) nie mam zadnych kłopotów z wydajnością.


Emulatory - Pieluch - 02-12-2001 15:06

Od czasu, kiedy zacząłem używać tych "emulatorów", wszystko jest ww porządku. Do kolegi Piotra: Przestań używać emulatora mózgu, to może Ci się wydajność poprawi!


emulatory! - JA - 02-12-2001 16:05

hej piotr obczaj se jakikikolwiek benchmark AMD i Intelka to sie przekonasz kto robi emulatory:))


emulatory - Pawel - 02-12-2001 18:30

Piotrek,
Od czasu kiedy odkarylem prawdziwe procesory Intel u mnie nie zagosci.
Erzatz wymyslili Niemcy b.dawno i byla to margaryna. Intel to to samo.
pawel



emulatory - Pawel - 02-12-2001 18:31

Piotrek,
Od czasu kiedy odkrylem prawdziwe procesory Intel u mnie nie zagosci.
Erzatz wymyslili Niemcy b.dawno i byla to margaryna. Intel to to samo.
pawel



Po chorobę się chwalić? - C!chy - 02-12-2001 18:42

Ja po prostu powiem że mój kompik nie jest szczytem technologicznym, ale jestem z niego bardzo zadowolony, szkoda tylko że MoBo nie obsługuje fsb 133 :(


Zadowlony... - Szaman - 02-12-2001 19:24

Mysle, ze nawet jakbym mial craya albo deep blue pod biorkiem to by mi bylo troszq malo :) (P3 1,3 256R).


fuuuuu.... - SZIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 02-12-2001 20:32

Halo! Berlin? czy jest moze Genowefa Felga? co, jaka? Babcia Gwfka. !
Cholera rozlonczyli mnie. :)



Re_Emulatory - Piotr - 02-12-2001 21:29

Udało się - kij w mrowisko:)))
Opinię tą wyraziłem po złożeniu w tym roku ok 200 komputerów z tego tylko 3 na AMD z którymi mam same problemy. A testy są oczywiście po to aby wykazać wyższość jednego proca nad drugim, a wydajność widzimy w codziennej pracy po 8 godzin dziennie z konkretnymi aplikacjami np. bazy danych o kilku milionach rekordów, sieć i NT4. Zauważcie , że nie wspominam o głównym zastosowaniu kompów (większość tak sądzi)czyli grach, muzyczkach i filmikach ale o konkretnej pracy.
Apropo - jest jakaś znana firma co robi servery na AMD????



re-re Emulatory - Szaman - 02-12-2001 22:22

Nie ma i raczej nie bedzie... amdki sa zbyt problematyczne w zastosowaniach poza-domowych zeby ktos sie w to wpakowal.
A gdy slysze piosnke o tym, ze "nie potrafiisz kompa skonfigurowac" i w ten ton... to moge sie tylko usmiechnac i poczekac, az dyskutantowi tchu zabraknie ;>
Musz hyba podpuscic paru hlopakow z polibudy zeby wzieli na celownik programik PowerNow! kontrolujacy prace amdekow - niezly byl by ubaw jekby sie udalo doslownie palic komputery przez internet...



pomocy - jarek - 02-12-2001 22:34

pilnie potrzebuje sterownikow do hp deskjet 610c mój komputer od godziny próbuje je ściągnac


Wydajność ? - Jacek - 02-12-2001 23:05

Nigdy za dużo wydajności. Ja tam używam procków AMD od ośmiu lat (z przerwą na Cyrixa) i jakoś nie narzekam. Ten komputer ośmio letni jescze chodzi nawet Win 3.1 obsługuje i nigdy nie było na nim radiatora :) Co do poważnej pracy to może lepiej używać systemów operacyjnych, a nie jakiś substytutów z Redmond.


ej szaman co ty ku.... - JA - 03-12-2001 0:06

nie potrafisz sobie skonfigurowac kompa:)))ok zobaczymy za pare latek co z intelka zostanie i wtedy pogadamy we wszystkich testach stabilnosci AMD jest bardzo stabilne tyle ze takie testy robia ludzie co potrafia sobie skonfigurowac kompa a nie takie lamy jak ty!Intel wpakowal Mhz-ty do swoich prockow a i tak mu to [Ciach] a da bo Mhz to niewszystko!


pewnie - Big - 03-12-2001 5:34

Miałem celka 500@633i bylem zadowolony teraz mam amd 1400#1610 i uwazam ze jestem zadowolony nadal , poprostu ciesze sie że mam kompa bo bez niego życie było by nudne.


RE:RE:Emulatory - rzeznik - 03-12-2001 8:58

Zgadzam sie z Piotrem mam w firmie ok 40 kompow i serwer na intelu i od 2 lat uzywamy P III od 500Mhz do 1Ghz i Xeon na serwerze i jak na razie zadnych problemow nie bylo. Ja sie do dyskusji na temat wydajnosci nie wlaczam ale mialem tez stycznosc z AMD i jednak jestem zdania ze do NT i przede wszystkim stabilnosci to Intel jest the best.


re re re re - Franz Maurer - 03-12-2001 10:40

Wy wszyscy jesteście po [Ciach] ;)


re re re re - Franz Maurer - 03-12-2001 10:41

Wy wszyscy jesteście [Ciach] ;)


moim zdaniem... - pachus - 03-12-2001 11:25

jest to pytanie troche nurtujace bo Athlon XP (jaki kolwiek) + dobra plyta (polecam Soltek) + DDR = dobry komputer. Dobor reszty sprzetu zalezy od naszych upodoban...

Pozdr.



standardowo - vasart - 03-12-2001 11:50

tylko że kiedyś to się mówiło że spectum jest lepszy od c64 albo atarist od amigi.
ale niech tam: kto normalny uzywa emulatorów OS w stylu NT?? i to jako system bazodanowy???
PS. a wogóle to do naprawdę poważnych zastosowań kto uzywa CPU z gatunku x86? Tylko Alpha, PowerPC albo coś lepszego.
PPS. Jak się nie zna na sprzęcie to jasne że można składać "komputery" w stylu Intel CPU + Intel MB a później to już tylko Pluj&Prey.



.... - kurde_men - 03-12-2001 13:37

Kiedy kupuje intela to nie musze sie martwic o inne podzespoly bo wszystkie chodza w porzadku i moge zlorzyc na najgorszych czesciach i wszystko dziala cacy.
A AMD jest inaczej procesory sa tanie ale plyty sa drogie bo trzeba kupowac markowe tak jak ASUS, ABIT, MSI bo te sa najstabilniejsze.
PS. jak klijent kupuje który sie nie zna jest zielony, to nie jak my ze dajemy sobie rade z tym problemami tylko idzie do servisu albo kumpel mu to robi TAk jest kto ma AMD
Ten który kupi INTELA ma miejsza wydajnosc ale pracuje mu stabilnie i nie musi sie skarżyc do sklepu.
Niestety w polsce jusz opanowal rynek AMD+VIA+nVidia
ale zagranica jest inaczej.



... - vasart - 03-12-2001 14:01

a z tym że nvidia to wielkie G to jak najbardziej sie zgadzam; via zresztą też do najlepszych nie należy; ale intel NIE gwarantuje poprawnego działania sprzętu a wręcz przeciwnie! No i jest jeszcze kwestia zgodności z architekturą x86 - w przypadku intela jest kiepska (tu też AMD bije na głowe)


zadowolony - cvahoo - 03-12-2001 16:04

Oczywiście że jestem zadowolony. Mój computer ma już parę ładnych lat ale nieźle się trzyma.Potrafi dodawać, odejmować mnożyć i dzielić.
Ma także 129 funkcji matematycznych! Nie ma to jak Casio fx- 85s.



wydajność - Misiek - 03-12-2001 17:06

Wydajność mojego komputera w zupełności mi wystarcza. Mam cel900@1125 (wiecej mi agp nie wytrzymie, grrr). Karta to stare M64. Nie jestem graczem i ta "szybkość" renderingu mi wystarcza, ale za kika dni kupuje jakiegos mx-a (zeby proca wiecej podciagnac ;).


to ja tyz ponarzekam... :P - nikt... - 03-12-2001 19:12

huh? Co tu duzo mowic... konfig mowi sam za siebie: PII 350/128RAM/10Gb HDD - to mnie boli i matrox G200 15MB...

Za okno z nim...



ten matrox jest 16MB... :) - nikt... - 03-12-2001 19:13

...


Eeee tam.... - k@fka - 03-12-2001 19:43

Nie wiem Panowie i Panie o czym mowicie, mialem i intela i amd (w tej chwili TB 1.4 na Sis735) i wszystko zawsze chodzi mi bez problemow. A karty graficzne i muzyczne to zmieniam kilka razy w roku. Nic sie z niczym nie gryzie, wszystko jest oki, a co do Piotra to ja zlozylem ok. 140 kompow w tym roku i tylko 2 na intelu, a jedyny klient ktory sie skarzyl, ze muzy nie moze robic to ten od intela :) no comments. Ale zgadzam sie, ze jak ktos nie umie czegos skonfigurowac, albo uzytkowac to i pilota od TV zawiesi. Pozdrawiam


z ostatniej chwili - hkris - 03-12-2001 20:28

intel kupuje licencje na proca od amd!!
juz nie bedzie emulacji!!



komper - BrEaKoHoLiK - 03-12-2001 21:10

Sadze ze moj komp jest spoko 800mhz 30 giga voooooooodo 4 i styka . Teraz robie stronke netowa i sie zasrtanawiam co na nie wsadzic jesli moge wsadzic tam zeczy z waszej stronty prosze om kontakt


AMD vs Intel ???? hmm... - xil - 03-12-2001 22:26

...ale to nie ma sensu to tak jak porownywac CD-ROM do dyskietek poprostu AMD jest sto razy lepszy :) a tak przy okazji do "wielbicieli" Intela podajcie ze 3 pozadne powodo dla ktorych mial bym wybrac intela ? prosze bardzo (ja nie znam takich)


re AMD vs Intel???? - Dr BoleQ - 04-12-2001 2:37

Jest wolny, drogi i rozreklamowany! Suma sumarum zestaw na Intelu jest droższy, a to oznacza dla sprzedawcy WIĘSZĄ prowizję!!!
Lepiej lamuchowi go wcisnąć z argumentem typu:"TB, Duron jest tańszy, niektórzy mówią, że wydajniejszy. Ale nie da się urzytkować kompa na tym procku bo jest niestabilny"
M$ reklamuje XP'ka z etykietą PIV i podpisem: "wzajemnie zoptymalizowane":)))
to setki milionów $ wydanych na promocję!!!
Stabilność systemu zalezy również w dużym stopniu od OS (to chyba oczywiste!)
AMD spełnia także bardzo ważną rolę na rynku tj. konkurencja.
Rzecz się ma jak TP'SA kontra reszta. To dzięki AMD mamy takie niskie ceny procków i brak monopolu. Życzę sobie i reszcie ażeby to się nie skończyło. Zyskujemy (konsumenci)na tym i to bardzo.
A tak w ogóle to jestem bardzo zadowolony z kompa (Duron 600@950,Abit KT7, 30GB 75GXP, GF2 Leadtek), ale jak każdy mam swoje marzenia (np.Elsa ecomo 532 itp:)



A TAK - vasart - 04-12-2001 8:22

swoją drogą do gdzieś tak z rok temu dotarła do mnie taka dziwna wiadomość,że intel i amd WSPÓLNIE opracowali JĄDRO procesora (tzn: P3, TB); ciekaw jestem czy jest to prawda?


Heh:) - Ponton - 04-12-2001 9:46

Śmiać mi sięchce gdy czytam te komentarze:) Już wyjaśniam: Praktycznie każda sonda, test, porównanie itp. sprowadza siędo tego że wybucha wielka dyskusja na temat "AMD jest lepszy/gorszy od Intela" Ktoś już wcześniej wspomniał że przypominają się czasy gdy "C64 jest lepszy/gorszy od Atari" :) My się nigdy nie zmienimy...

A co do sondy: Do wczoraj uważałem, że mój komp to rakieta, ale jak odpaliłem AvP2 na maxa... muszę kupić sobie ramu :))

Wniosek:
1. Ludzie, mniej kłótni bo się wrzodów żołądka nabawicie!
2. Zależy co kto robi na kompie - dla gracza sprzęt komputerowy ZAWSZE będzie za wolny!
pozdrawiam



Aha! - Ponton - 04-12-2001 9:49

Aha, zapomniałem opisać konfigurację:
Duron750, ECS K7VZA v.3.2, 128Mb RAM SDR, GE-Force MX400 64MB

I niech ktoś powie że ECS i AMD są do dupy to w zęby ;)) Widocznie nie umie sobie skonfigurować ;))))))))))))



hehehe - vasart - 04-12-2001 11:27

dobre, ale tak swoją drogą to do Polski eksportowane są śmieci a nie sprzęt i stąd głównie wynikają wszelkie problemy.


AMD vs Intel - Ja - 05-12-2001 0:47

Odkąd kupiłem komputer, zawsze miałem procesory AMD (k5-133, K6-2 300, K6-2 400). Jestem zadowolony z nich i to bardzo. Moi kumple mają procki intelowskie i tylko narzekają na wydajność.


starczy... - XCLONE - 05-12-2001 10:13

stanowczo wystarczy... przynajmniej na najblizszy miesiac :>
ECS k7s5a/A 1 GHz/256DDR/ASUS GF 256DDR/30GB IBM ...
do czasu wydania Unreal 2 mysle ze bedzie dobrze :>

Pozdr.
Artur S.



Mac - ArturNOw - 05-12-2001 21:31

JA tam bym chcial Macintosha tylko nie wiem dlaczego:-)moze chodzi o to ze malo o niech wiem.


dzianosik - SZAWORITO - 06-12-2001 8:49

KU... KAZDY SWOJE CHWALI 80% OSOB CO TU BYŁO MA AMD BO NA PENTIUMKA ICH NIESTAC A KAZDY PRZECIEZ SWOJE CHWALI AMD TO GO...


nie stać mnie??? - vasart - 06-12-2001 11:39

ale matołek się odezwał!, JA POTRZEBUJĘ WYDAJNOŚCI I JAKIEŚ pentium NIE JEST WSTANIE TEMU SPROSTAĆ. A tak dla przykładu: napisałem program bardzo intensywnie wykorzystujący kooprocesor no i czas trwania obliczenia przy tych samych danych:
P3 500: 5 min. 35 sek
Athlon 650: 32 sek.
P3 933: 2 min 59 sek
Duron 650: 31 sek.
No i co jest szybsze? Zaznaczam że program nie jest optymalizowany na jakąkolwiek platformę. Morał z tego niech każdy sam wyciągnie.



... - kurde_men - 06-12-2001 14:21

dziwne duron szypszy niz athlon. to jakas lipa


INTEL vs AMD - Tonio - 06-12-2001 20:44

moja konfiguracja to :
Asus TUSL2 C
cel 1GHZ
Elsa Erasor III pro

Samsung 20GB

I wszystko pięknie hula

I jestem dumny że mam INTELA
bo po
pierwsze-mam cicho na biurku

drugie -mam chłodno na biurku

trzecie-za miesiąc kupię tuluatina 1.2

i nikt mi nie podskoczy z jakimś XP

a spytajcie kogoś w Stanach co to jest AMD????HŁE , HŁE , HŁE ! ! !



ale amerykanie to najglupszy narod swiata - xil - 06-12-2001 21:38

...tak jak w temacie amerykanie sa glupi i maja za duzo kasy i tyle :P


Do tego co.. - ArturNOw - 06-12-2001 22:27

..mowi ze kupujemy AMD bo nas nie stac na Intel. [Ciach] prawda , kupujemy to co nie bardziej oplaca.Zeby Celefon mogl podskoczyc Duronowi 800 to by muasial miec 1600Ghz:-) i cene 20zl+gratis podpis Shazy( nie wiem jak to sie pisze, ta Disco Polo cos)


tonio - JA - 06-12-2001 23:14

tonio jestes zadowolony ze swojego zestawu dobra ale jakbys mial durona 1ghz to bys jeszzcze bardziej byl zadowolony i bys zobaczyl co znaczy wydajnosc nie zna sie smaku popmaranczy zanim sie niesprobuje:)))


.... - kurde_men - 06-12-2001 23:40

ja jeszcze męcze swojego voodoo3 3000 kult karta wszystko mi chodzi.


AMD - rrr - 07-12-2001 1:06

Wiecie co amdekowcy wy sie sami oszukujecie!!!
ale fajnie jest nie!!!



.... - kurde_men - 07-12-2001 1:15

przesadzasz


Czy jestem zadowolony? - YaesoO - 07-12-2001 2:01

Jasne że jestem !!!


? - ArturNOw - 07-12-2001 6:15

Nie wiem po co mi wieksza wydajnosc , jak i tak nie gram w gry.


INTEL vs AMD - Tonio - 07-12-2001 11:47

Hmm..
czy naprawdę zadowolenie sprowadza sie tylko do ilości punktów/klatek w benchmarkach?????
2 lata temu miałem AMD K-6 300czy 400 już nie pamietam i pewnie dziś też bym go kupił ... ALE
miesiąc temu zabierając sie za wymiane płyty i procesora wyliczyłem że koszt AMD czy INTELA jest porównywalny i NIE wybrałem AMD głownie z powodu gorąca i hałasu --a spróbujcie kupić AMD w wersji BOX!!!!
teraz mam ASUSA i C-1GHBOX i myślę że na rok wystarczy i naprawdę NIE interesuje mnie czy mam 10 klatek w tę czy tamtą stronę
zresztą zależy to głównie od karty graficznej :-)
i jeszcze jedno nowe Tualatiny solidnie dobiorą sie do du** Duronom!!
i skończy się babci sra***!!!!!



tonio - JA - 07-12-2001 13:54

oki zobaczymy jak bedzie

Napisz Komentarz



Kto
E-mail
Temat

 Tresc :




Redakcja serwisu Frazir.Wroc.pl nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku użytkowania materiałów
w postaci wszelkich binarnych plików, artykułów, reklam oraz innych treści ukazujących się na łamach Frazir.Wroc.pl
| Strona wygenerowana w 0.03 s | Strona zoptymalizowana pod IE,NN i Opera |
| Copyright © frazir 1997-2001 | Strona korzysta z łącz firmy livenet |